Prednosti
Prednosti pick-up bivalnikov
so izredno praktične in racionalne. Med tednom osebno vozilo oziroma delovno vozilo, čez vikend ali daljši dopust, pa počitniško vozilo, za katerega težje dostopni zalivi, brezpotja ali puščava, ne predstavljajo ovir. Približno v desetih minutah je bivalnik pritrjen na vozilo in pripravljen za potep.
Kadar se nastanimo v kampu in potrebujemo vozilo, bivalnik enostavno snamemo in se odpeljemo. Pri plačilu cestnine na Hrvaškem sodimo v prvi cestninski razred (vozila, ki nad prednjo osjo niso višja od 130 cm oziroma težja od 3.5T ter samo vozilo ni višje od 190 cm, (bivalnik se smatra kot tovor). v sloveniji s cenejšo vinjeto, ker pick-upi nad prednjo osjo ne presegajo 130 cm. Zaradi kakovostne izolacije je bivalnik brez vozniške kabine v mrzli zimi toplejši in poletni vročini hladnejši. Tudi med vožnjo pozimi je kabina hitro ogreta in poleti hitro ohlajena. Pri dvo kabinskem pick-upu ali kombiju z dvojno kabino tudi tretji in četrti potnik sedita varno in udobno. Zaradi potniške kabine, ki je nižja od kabin kombijev je zelo velika postelja v nadstrešku (alkovnu) in na ljudi ne deluje klastrofobično. Praktičen za raziskovanje velikih mest v katerih so problematična parkirna mesta in povsem neodvisen v divjini. Kot delovno vozilo lahko upravičimo 22% DDV. Bivalnik je tudi enkraten za uporabo dela na terenu (montažerji, gradbinci itd.). Vozilo menjamo za novo, bivalnik ostaja isti. Ima vse kar imajo veliki.
Tischer je zelo dinamičen pri izboru dodatne opreme.
Hladilnike lahko izbirate med absorbcijskimi ali kompresorskimi.
Ogrevanje lahko izbirate med več modeli: Truma E2400, Truma Combi 4 (plin), Truma Combi 4E(plin/230V), Truma Combi 6D (diesel) in vodnim sistemom Alde Compact (plin/230V), ki vodno ogreva radiatorje nameščene po kompletnem bivalniku. Radiatorji so skriti v dvojnih stenah in ogrevajo zrak skozi odprtine in reže nameščene na mestih z najboljšim izkoristkom.. E 2400 ogreva prostor z razpihavanjem vročega zraka, Truma Combi pa poleg razpihavanja ogreva tudi 10 litrov vode. Omenjene peči razpihujejo vroč zrak pod posteljo v nadstrešku, za naslonjali sedežev, pod sedeži, v predel rezervoarja čiste vode, skozi šobe v toaletni prostor, prostor WC kasete, v izoliran prostor rezervoarja odpadne vode, na vhodno stopnico in dve šobi pod mizo. Vzmetenje Frolistar za zgornje ležišče je serijsko v vseh modelih.
Inštalacija vode je speljana tik ob grelnih ceveh. Rezervoar vode lahko izbiramo med 2×15 lit., 80, 97, 100, 125 in 250 lit. Če dotočimo vodo še v rezervoar peči, povečamo količino čiste vode za dodatnih 10 lit. Pri standardnih modelih s 30 lit. vode je potopna črpalka, pri ostalih rezervoarjih tlačna črpalka Shurflo s pritiskom 1,4 bara.
Kadar deluje motor vozila nam hkrati polni tudi baterijo v bivalnem delu, če pa smo priključeni na omrežje 220V, se baterija polni preko pretvornika oziroma polnilca. Na vhodu je digitalna kontrolna plošča za kontrolo količine čiste in odpadne vode, stanje baterije v vozilu in stanje baterije v bivalnem delu. Na plošči je prikazana tudi notranja in zunanja temperatura.
Štedilnik s 3 plinskimi gorilniki in pomivalno korito ima stekleni pokrov, ki gaje več uporabnega pulta. Štedilnik ima elektronski vžig plinskih gorilnikov. Dodatni zložljiv delovni pult, je opcija, ki se pritrdi na steno kuhinjskega bloka. Veliko strešno panoramsko okno Seitz Heki-1 in dodatno okno v alkovnu so dodatne želje kupca. Za doplačilo se lahko odločite za odprtino oziroma prehod, ki povezuje vozilo z bivalnim delom. Tudi prtljažnik z lestvijo, markizo in nosilec dveh ali treh koles je možno doplačati. Poseben nosilec koles se montira v primeru, kadar so vhodna vrata na zadnji strani. Dvižne nosilne teleskopske noge bivalnika, so lahko električne ali ročne. Zunanjo stopnico lahko izbiramo med enojno, dvojno, ročno ali električno.
Solarni modul, satelitski anteni, dodatne vtičnice, bivalnik v srebrni barvi itd. so želje posameznika pri naročilu bivalnika. Pod blazinama klopi sedežnega sklopa so dvižna vrata za dostop v prostor kesona koder pritrdimo bivalnik na pick-up oziroma prostor napolnimo s prtljago. Dve 5 kg plinski jeklenki lahko povežemo s plinskim regulatorjem Duo Control CS, ki med jeklenkama samodejno preklaplja. Plinski regulator Mono Control CS, ki dovoljuje uporabo plina tudi med vožnjo je serisko vgrajen v vseh modelih. Pohištvo je narejeno iz lahke vezane plošče. Vzorec hrasta lahko kombiniramo z natur detajli obrob ali v barvi šampanjca. WC-SOG je naprava, ki zrači toaletno kaseto preko filtra aktivnega oglja, da se izognemo neprijetnim vonjavam. Stene so sestavljene iz 30 mm styrofoma, visoko kvalitetnega aluminija na zunanji strani in 3 mm lahke vezane plošče topola na notranji strani. Tla so iz 40 mm Styrofoma. Sendvič plošča ne vsebuje nosilne lesene konstrukcije. Tako zasnovane sendvič plošče si privoščijo izdelovalci avtodomov visokega cenovnega razreda. Opcija je tudi Alu-Fiber streha, ki je bolj odporna proti udarcem toče (aluminij prevlečen s fiberglasom).
Prazna kabina je opcija, katera je pisana na kožo samograditeljem. Vsebuje stranska okna, vhodna vrata s komarnikom, stopnico, teleskopske noge, zadnje luči, pritrdišča za pritrditev na pick-up vozilo in 12V 13-polni priklop na vozilo. Tla so že v kvalitetnem neobčutljivem PVC podu. V podjetju Tischer so za doplačilo pripravljeni izdelati bivalnik tudi v drugih dimenzijah.