Nemški snemljivi bivalniki so v Evropi postali sinonim med bivalniki in so med snemljivimi bivalniki številka 1. Tischer je leta 1973 v evropi prvi pričel z izdelavo snemljivih bivalnikov, kar je le eden od vzrokov, da je podjetje pripeljalo do tako vrhunskega in kvalitetnega izdelka. Izbrani kvalitetni materiali so vzrok za dobro temperaturno izolacijo, majhno težo in dolgo življenjsko dobo. Sendvič plošče so na zunanji strani iz visoko kakovostnega aluminija s sredico extrudiranega polistirena (Styrofom) in vezane plošče topola na notranji strani. Extrudiran polistiren je materijal iz zelo majhnih, popolnoma zaprtih celic, zato ima veliko tlačno trdnost in praktično ne vpija vode. Material je gostote 45 kg/m3 in ima zaradi finejše celične strukture boljšo (nižjo) toplotno prevodnost, od 0,030 W/mK. Majhno navzemanje vode in velika upornost prehoda vodne pare sta idealna za bivalnik namenjen velikim temperaturnim spremembam. Prazne kabine so brez pohištva in opreme. Prazna kabina ima vsa okna, vhodna vrata s komarnikom, enojno alu zložljivo stopnico, podporne teleskopske noge, zadnje luči, 13 polni vtikač in že obdelane stene, strop in PVC tla.
|
BOX verzija je klasične robate oblike. Kotne omarice pod stropom so oglate oblike. Box verzija je nekoliko cenejša zaradi enostavnejše izdelave bivalnika. Funkcionalnost in kvaliteta je enaka kot pri Trail verziji. |
|
TRAIL verzija je aerodinamične oblike brez stičišč na robovih. Vrhunsko oblikovan in izdelan nadstrešek je pravo mojstrsko delo. Kotne stropne omarice imajo zaobljene linije. |
|
|
|
BOX / TRAIL 200 najmanjši model pri najdaljšem kesonu skoraj nima previsa preko zadnjega roba pick-upa in posledično nima toaletnega prostora. Postelja v nadstrešku meri 198 x 153 cm (Box 200 x 153) in iz sedežne grupe 198 x 120 cm. Prilagojen za vse tipe pick-upov: Land Rover Defender 110 /130 (doplačilo), ISUZU, Ford Ranger, Mazda B2500 in BT-50, Mitsubishi L200, Nissan, Opel Campo, Toyota Hilux, VW Taro, VW Caddy, Fiat Strada, VW Amarok, Renauld Alaskan, MB X-Class |
|
BOX / TRAIL 220 je namenjen pick-upom z dvojno kabino in ima za 15 cm krajši previs od modela 230. WC školjka je vrtljiva tako kot pri modelu 240. Postelja v nadstrešku meri 198 x 153 cm (Box 200 x 153 cm) in sestavljiva postelja iz sedežne grupe 198 x 92 cm.Prilagojen za vozila: Ford Ranger, Isuzu, Mazda B2500 in BT-50, Mitsubishi L200 (od leta 2006 naprej, pogojno), Nissan, Toyota Hilux, VW Amarok, Renauld Alaskan, MB X-Class |
|
BOX / TRAIL 230/230S Namenjen je pick-upom z dvojno kabino in ima pohodno dolžino 230 cm. Od modela 220 je daljši za 10 cm na račun povečane sedežne grupe in fiksnega WC-ja. Postelja v nadstrešku meri 198 x 153 cm (Box 200 x 153 cm) in sestavljiva postelja iz sedežne garniture 198 x 113 cm. Modeli s stranskim vhodom imajo nekoliko krajše desno sedišče. Prilagojen za vozila: Ford Ranger, Isuzu, Mazda B 2500 in BT-50, Mitsubishi L200(do 2006), Nissan, Toyota Hilux, VW Amarok, Renauld Alaskan, MB Class X |
|
BOX / TRAIL 260/260S Model je prilagojen za pick-upe z eno in pol kabino. Postelja v nadstrešku meri 198×153 cm (Box 200 x 153 cm) in sestavljiva postelja iz sedežne grupe 198×120 cm. Pohodna dolžina znaša 260 cm in višina 195 cm. Vhod je lahko na zadku ali s strani (S).Prilagojen za vozila: Ford Ranger, Mazda B2500 in BT-50, ISUZU, Mitsubishi L200, Nissan, Opel Campo, Toyota Hilux, VW Taro. |
|
|
|
BOX / TRAIL 260 RS je prilagojen za model Land Rover Defender 130 in 110(opcija). Od modela 260S se razlikuje le po skupni zunanji višini in pohodni višini 212cm. Postelja v nadstrešku meri 198 x 153 cm (Box 200 x 153 cm) in sestavljiva postelja iz sedežne grupe 198 x 120 cm. |
|
BOX / TRAIL 250/275S Nov model je za pick up vozila, Chevrolet C/K 2500, Dodge RAM in Ford F-serije. Postelja v nadstrešku (alkovnu) meri 215×153 cm in postelja iz sedežne grupe 210 x 143 cm. Pohodna višina znaša 197 cm. Bivalnik je prilagojen za dolge ter kratke kesone. Za doplačilo se za najdaljše kesone izdelajo večji oziroma daljši bivalniki. |
|
BOX / TRAIL 280 S bivalnik je prilagojen VW transporterju z enojno kabino s kratko medosno razdaljo ter VW transporterju z dvojno kabino in dolgo med osno razdaljo. Postelja meri 208×153 cm v nadstrešku in 206 x 132 cm iz sestavljive sedežne grupe. Pohodna dolžina znaša 280 cm in pohodna višina 202 cm. |
|
BOX / TRAIL 320S je izdelek po naročilu. Prilagojen za tovorna vozila; Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper ter Renauld Master z dvojno kabino in medosno razdaljo 3700 mm, IVECO Opcija je tudi enojna kabina ter Mercedes Sprinter z enojno ali dvojno kabino s tremi različicami medosne razdalje (doplačilo). 320S ima dvojno dno do katerega lahko dostopamo z vseh treh zunanjih strani in še preko lopute v dnu bivalnega dela. Dvojno dno, razporeditev, velik prehod med bivalnikom ter kabino in dve 11 kg jeklenki za plin ga delajo drugačnega od ostalih Tischerjevih bivalnikov. Vozilu oziroma kesonu odstranimo stranice ter se zapeljemo pod bivalnik katerega spustimo na keson in ga pritrdimo na obstoječa mesta stranic. |
|
|
Vozilo |
Vrsta kabine |
Dolžina kesona (mm) |
200 |
220 |
230 |
240 |
260 |
260R |
290 |
250275S |
330 |
280 |
320 |
Dodatni info |
MAZDA B-2500 in BT-50 |
dvojna kabina |
1530 |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eno in pol |
1755 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
enojna kabina |
2280 |
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
FORD Ranger |
dvojna kabina |
1530 |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eno in pol |
1755 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
NISSAN Navara |
dvojna kabina |
1395 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
Model do leta 2005 |
|
dvojna kabina |
1510 |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
Model od leta 2006 |
|
eno in pol |
1865 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
TOYOTA Hilux |
dvojna kabina |
1355 |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Model do leta 2004 |
|
dvojna kabina |
1520 |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
Model od leta 2005 |
|
eno in pol |
1805 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
enojna kabina |
2315 |
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
ISUZU D-Max |
dvojna kabina |
1380 |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eno in pol |
1800 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
enojna kabina |
2270 |
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
Mitsubishi L 200 |
dvojna kabina |
1500 |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
Model do leta 2005 |
|
dvojna kabina |
1320 |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Model od leta 2006 |
|
eno in pol |
1830 |
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
enojna kabina |
2245 |
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
Land Rover Defender |
130 dvojna kabina |
1668 |
opcija |
|
|
opcija |
|
x |
|
|
|
|
|
|
|
110 enojna kab |
2010 |
|
|
|
|
|
opcija |
|
|
|
|
|
Doplačilo za opcijo |
|
kratek keson |
2015 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
dolg keson |
2480 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
FORD F-serija |
kratek keson |
2000 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
dolg keson |
2400 |
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
Chevrolet C/K-Serije |
kratek keson |
1800 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
dolg keson |
2100 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
GMC Sierra |
standardni kes. |
2000 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
dolg keson |
2480 |
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
TOYOTA Tundra-USA |
standardni kes. |
2000 |
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
dolg keson |
2480 |
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
FIAT Strada |
Podaljšana kab. |
1472 |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Majhna nosilnost |
|
Enojna kabina |
1770 |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Samo lahek bivalnik |
VW T4/T5 |
Dvojna kabina |
2169 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
Enojna kabina |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
Kratka medosna |
Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, MAN |
Dvojna kabina |
2300 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|